» Annas pepparkakor - vinteräpple



Igår hittade jag äntligen dessa pepparkakor i butik - som jag letat! Jag letar alltid efter något juligt när jag är i butik just nu, men dessa har varit spårlöst borta.
Fram tills igår alltså.
Erik övade hela dagen inför en spelning han har på nyårsafton, så vi kunde provsmaka dom först när han kom hem typ halv 9. Efter det var den här trötta och gravida mamman inte i form för att blogga (ja, för er som inte vet det så väntar vi ett syskon till jonah i mars!) utan ville mest gå och sova.
nu kan jag skriva vad jag tyckte om dom!

Jag var beredd på att inte känna någon smakskillnad alls, jag har väl dålig erfarenhet av sånt, men jag kände den nya smaken på en gång.
Det smakade pepparkaka, men ändå inte. 
Det smakade liksom..,syrligare. Och kanske att jag tyckte att konstistensen var annorlunda också. 
Jag tyckte absolut om dom, och jag blev glad över att jag kunde känna någon smakskillnad alls.
Däremot kan dom inte slå ut de vanliga pepparkakorna som jag kommer kasta i mig i jul :) 

Har någon av er testat? Vad tyckte ni? 





Jag har inte hittat dem ännu men vill också testa. Grattis till den väntade bebben!

2015-10-11 // 17:55:52

Stort grattis till kommande bebis!!!!

2015-10-11 // 18:33:22

Letar fortfarande! Ska bli spännande. OCh alltså en bebis är ju det allra mest spännande. Grattis igen!

2015-10-11 // 19:59:44

Spännande! Va kul att dom smakade något iallafall. Jag har verkligen svårt att föreställa mig pepparkakor med äppelsmak. Grattis till den kommande tillökningen :)

2015-10-12 // 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback