» Gammeldags must

Jag var hemma hos min mamma igår och såg att dom hade köpt hem en flaska med farmors gammaldags must från guttsta källa.
Då den är väldigt billig och vi ändå skulle förbi affären så passade vi på att köpa med oss en flaska hem.
Jag vet att det egentligen är den nya årsmusten man ska smaka nu, men här hemma får vi ta en sak i taget så inte alla pengar går på julfika :) hehe.


Både jag och min man var eniga om att det var jättegott.
Musten hade inte så mycket kolsyra, vilket jag gillar! Den smakade också verkligen gammaldags. Jag kan inte beskriva det bättre än så, men man kände att musten skulle smaka som förr i tiden typ.

Jag kan bara rekommendera er att köpa hem en flaska :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback