» Ikea, äntligen!

Idag var det äntligen min tur att få åka till Ikea och kika in deras julsortiment live.
Bilderna blev ju verkligen inte högklassiga, men för att vara tagna av en mamma med en vild 1 åring hög av glass springandes omkring runt en var dom okej , heh. Ni har ju alla redan sett deras sortiment, så det här är mer bevis för att jag verkligen var där :) 





Jag blev verkligen kär i dessa skålar, men köpte inga tyvärr. Dom får hamn på min önskelista! 


Vi köpte med oss lite glögg, några handukar och supersött inslagningspapper. Inte mycket kanske,  men vi fick iallafall känslan av jul en stund och blev nöjda :) 
( Och glass för 5 kr såklart. )


Det är så mysigt att affärerna börjar bli fyllda med julgrejer! Och skålarna såg väldigt fina ut, dom ska jag kika på när jag åker till IKEA nästa gång =)

2015-10-26 // 07:39:38
» Annie

Snygga skålar - de missade jag när jag var på IKEA...

2015-10-29 // 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback