» Kvällen är räddad!


Sedan vi flyttade ut hit till det mer lantliga delarna av Eskilstuna, så har jag och jonah tagit varje tisdag inne i stan. Vi går på bibblan, fikar och strosar runt i diverse second hand butiker.
Idag var en sådan dag, och förrutom att vi hade väldigt mysigt så hittade jag detta och dessutom 2 julklappar för totalt 20 kr! 

Jag har inte hunnit smaka godiset än, men tidningen har jag skummat igenom. Det är min favorit jultidning eftersom den dels är så billig, och dels innehåller så mycket enkla tips och råd som man faktiskt kan genomföra.
Även i år var tidningen en riktig hit!
Jag ska läsa den mer noggrant och ge er en bättre bild av den imorgon :)

vad tycker ni andra om dessa julnyheter? :) 


Det är ju min vegetariska sorg att inte kunna äta julskum, för det är ju gött som bara den och årets låter ju jättespännande. Låt oss veta vad du tyckte sen =)

2015-10-06 // 21:37:24

Vad kul! Det kan nog inte bli så mycket bättre än en jultidning och lite julskum till. Förresten, då bor vi nära varandra. Jag bor nämligen i Västerås :)

2015-10-07 // 06:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback