» Oktober utmaning 3 - min önskelista

I år har jag försökt att tänka på att önska mig saker som inte direkt kostar så mycket.
Dels för att det oftast betyder mest har jag märkt, saker som människor har lagt ner mer energi på. Dom julklapparna brukar också vara mest personliga tycker jag, och skapa riktiga minnen. Förra året fick jag tillexempel en kryddblandning till taco av min svägerska som hon gjort själv och lagt i en snygg burk - varje gång vi lagade tacos tänkte jag på henne och julafton! 
Och dels, för att jag som småbarnsförälder med en studerande man, vet hur mycket pengar som går åt på julen. 


Jag hade än så länge bara hunnit skriva upp 4 saker på min önskelista så det passade ju perfekt att man skulle toppa sina 4 högsta önskningar. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback