» Oktoberutmaning 9 - dagen som gått

Sitter just nu vaken med en bebis i famnen och tittar på Mora träsk ( vilket vi gör dygnet runt ) så tänkte summera min dag för er, eftersom det ingick i oktoberutmaningen idag :) 

Den här dagen har inte direkt varit så jättejulig Är jag rädd.
Hela förmiddagen gick åt till att städa i gamla lägenheten, skicka tillbaka gamla tv boxar och adressändra. 
Vi åt lunch, jonah sov och jag städade. 
Eftermiddagen var rätt solig, och då pappa Erik skulle plugga kyrkohistoria så badade jag och jonah och sen lekte vi med kusinerna på gården. 
Vi har nämnligen flyttat in på samma gård som min bror så barnen kan leka ihop varje dag - superkul! :) 
På kvällen hade vi sedvanligt fredagsmys med hemmagjord pizza, juleskum , julmust och nachochips med salsa. Erik och jag såg på blue bloods, Ungefär som en fredagskväll brukar vara här :) 

La mig "tidigt" vid 9 typ, men mina krafter räcker inte till riktigt längre än så numera. 


Där har ni min dag! 
( och en av mina katter)


Härligt att ha nära till släkten!

2015-10-17 // 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback