» Oktoberutmaning dag 5 - min definition av jul.



Det är verkligen svårt att definera vad jag tycker är jul utan att skriva en hel uppsats, men jag ska göra mitt bästa.

För mig är julen magisk. Det är den tid på året som spänningen, förväntan och längtan styr dagarna med ett järngrepp. Den är fylld av pepparkakor, lussekatter och Grandoft. Den är fylld av familj och vänner, skratt och glädje. 
Det är en tid av förberedelse, pyssel och planering som jag bara älskar. Det är en tid av reflektion och tacksamhet. 
Julen är, av flera anledningar, den tid på året jag älskar mest. 

Kort sagt kan jag säga såhär : om julen inte får mig att känna mig som ett barn igen, då är något fel. 



Myyyysigt :)

2015-10-07 // 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback