» Oktoberutmaning - något du saknade julen 2014


Förra julen var det rätt tydligt en sak jag missade som jag annars brukar se till att gå på, och det var julmarknader. 
Jag älskar att gå på julmarknad! 
Bilden här nedan är från gamla stans julmarknad i Stockholm - det är inte Sveriges största men helt klart en av de mysigaste.


(Bild från Wikipedia)

Det var bara så mycket förra året med nyfödda jonah att tiden eller orken inte räckte till. 
Men i år blir det lite annorlunda, även om jag redan missat en av mina favoriter. 
Nu har Erik körkort och det är helt plötsligt lättare att åka dit man vill, när vi vill.
Jag ska absolut försöka ta mig till gamla stan, men sen finns ju också Skansen som är mysig. När jag är i Linköping 20-22 nov ska jag försöka besöka någon marknad jag fick tips om också :) 

Brukar ni gå på någon speciell julmarknad? 


Synd att ni inte kommer hit veckan efter - då är det julmarknad i Gamla Linköping och den är extremt mysig!
Men i år blir det äntligen Gamla Stan igen - som jag längtat!

2015-10-27 // 21:47:03

I Östersund finns Jamtli julmarknad. Slår allt, sådan fin stämning, mycket gott och fint hantverk. Dessutom snö, släde, eldat, tomtar och allt annat som hör till.

2015-10-27 // 22:14:30
» Annie

Jag älskar julmarknaden i Gamla stan - såå mysig! Har många fina minnen därifrån, men tyvärr kommer jag inte dit så ofta...

2015-10-29 // 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback