» dagens julinspiration

Har ni sett Nerdy Nummies på youtube någon gång?
Jag hade helt missat dom, tyvärr, men det är absolut något jag kommer titta på nu!
Jag såg att dom har gjort flera avsnitt med jultema, så tänkte dela ett med er idag. Jag gillar verkligen vad dom gör i det, det är bra och rätt enkla presenttips som inte behöver kosta så mycket och som absolut är roligare än något färdiggjort i affären.
Jag skulle bli överlycklig för något av det här :)
 
 


Men vad roligt! Har heller aldrig hört talas om detta innan, morgondagen är räddad! ;)

2015-09-02 // 22:37:29
» Lina

SV: Supergoda! :)

2015-09-03 // 07:37:19

Vad kul! Och bra tips!

2015-09-03 // 20:01:38

Vilken mysig video! Jag har funderat starkt faktiskt på att göra gift-in-a-jar i år... nu blev jag bara mer inspirerad!

För några/något år sedan brukade jag göra youtube-videon (mest sminkrelaterat) men det tog så mycket tid när jag samtidigt jobbade och pluggade... Hade däremot varit roligt att göra sådana här pysselvideon. Mys! :)

2015-09-04 // 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback