» Julpynt framme året runt

Händer det nånsin er? 
Att ni mitt i sommaren inser att OJ tomtarna är kvar på hyllan?!
För mig händer det hela tiden, och sen blir det kvar där av någon anledning. Jag tänker att jag tar bort det sen men så blir det aldrig.
Nu när vi flyttpackar hittar jag därför mängder med små julsaker överallt. Som det här tomteparet som stått på vår köksfläkt hela året. 





HAHAHA, ja, jag hittade en tomte i en blomma (???) för några veckor sedan...skyller på att jag var nybliven mamma och hade amningshjärna ;)
Alltså , va spännande att få se ert nya hus i julskrud sen!!!!

2015-09-08 // 21:48:48

Haha japp, har märkt att en julduk ligger kvar på hallbordet under all bråte. Vilket är lite pinsamt eftersom det då måste betyda att jag inte rensat hallbordet på hela året. XD

2015-09-09 // 06:04:01
» Annie

Vilket jättesöt tomtepar:) Jag skulle gärna virka några liknande åt mig själv som jag kan lämna framme hela året!

Svar: ja, jag önskar jag kunde säga att jag hade gjort dom själv, men så duktig är jag inte...heh.
Johanna

2015-09-09 // 10:37:37

Haha! Så kul!

2015-09-16 // 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback