» Mitt eget vinterland

Att vakna upp till detta alltså.
Det slår nästan allt.
Nu har det snöat oavbrutet i 2 dagar och flingorna bara faller och faller utanför fönstret.
På dagis åker dom sjärtlapp och Jonah kom in helt rödrosig om kinderna igår.
Det gör mig lycklig.
Jag får en sån fantastiskt lust att smälla upp allt julpynt och all belysning och jag tror jag måste göra det snart. För nu är det inte långt kvar, om några veckor är det första advent och då vill Jag ha det julpyntat.
Överallt julpyntat.

Nu har jag spenderat min förmiddag med min syster och vi har pratat julklappar och julpynt och jag har SÅ mycket inspiration inuti mig så jag nästan spricker.

Har ni mycket snö?
Åh jag bara hoppas den håller i sig här hemma nu.



Jaaa det är så fint! Och folk runtomkring får också julstämning, haha, människor som annars brukar gnälla på mitt novemberjulpysslande har redan satt upp ljusstakar och bakat lussebullar ;)

2016-11-09 // 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback