» Stressen över att hinna julpynta en vecka i förväg!

Alla har vi ju någon egen deadline inom oss när man vill att det mesta av julpyntet ska vara framme, och för mig är det första advent.
Vid första advent ska man ha hunnit baka peparkakor och lussekatter och allt julpynt ska vara framme. Så man bara kan njuta av resten av december och jula så mycket som möjligt liksom.
I år är det lite speciellt för mig eftersom vi, som jag skrev i förra inlägget, åker till London 4 dagar och kommer hem på torsdagen före första advent. Och den fredagen ska vi baka pepparkakor med hela familjen häromkring och sedan ska Erik jobba kväll.
Så, jag tänkte försöka hinna julpynta det mesta nu, idag och imorgon, innan vi åker.
När jag är ensam hemma med barnen eftersom Erik jobbar.
HELA HELGEN.
 
HAHA! så borde jag tänkt redan innan men den gjorde jag inte.
Jaja, jag ska försöka få upp lite nu när barnen äntligen somnat iallafall.
 
När har ni som deadline att julpyntet ska vara uppe? :)


Julpyntet får vänta till några dagar före jul, nu tar vi bara fram adventsljusstakar och julgardiner!

2016-11-19 // 22:22:01

Jag vill också få det klart till första advent så nu stressar jag över att hantverkarna hemma säger att de blir klara först fredag/lördag. Det är ju panik haha!

2016-11-20 // 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback