» tips på bra julmusik tack!

Ja, som titeln säger är jag på jakt efter bra julmusik att spela sönder nu när mörkret börjar komma.
Och det är inte för att jag inte har det redan, jag har en sjukt lång lista som jag spelar nästan året om och har gjort i flera år, men den behöver fyllas på.

Så ge mig era bästa tips på julmusik ni har just nu! Eller något guldkorn jag bara inte får missa :) jag är ganska dålig på att hitta nyare julmusik om jag ska vara ärlig...



Jag älskar ”The christmas shoes” med Newsong ☺️

Svar: tack för tipset! ska lyssna på den :)
arildsdottir.blogg.se

2018-08-31 // 07:46:33

De senaste åren har jag lyssnat mycket på "Julkort från Vårby Gård" med Josef Johansson och Nina Mira, "Vinterlång" med Sofia Karlsson och Martin Hederos. Jag gillar också den lite mer oseriösa "Hey Ho" med Freddy Kalas.

Om du vill ha lite mer tips så kan du kolla min spellista på Spotify, där finns lite allt möjligt :) https://open.spotify.com/user/lillow/playlist/74yO6dIdx1tKPbxp9wUo1k?si=36h3TzlrQnSH-9O9hsr-3w

Svar: tack, ja det ska jag kolla in! :)
arildsdottir.blogg.se

2018-08-31 // 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback