» christmas to do list

Jag och barnen var hemma igår då varken dom eller jag är i toppform så då passade vi på att göra lite lugna mysiga aktiviteter tillsammans.
Min 4 åring är så stor nu så han förstår att vintern kommer snart och han längtar efter många saker att göra när snön kommer.
Därför pysslade vi en stor christmas to do list och satte upp på väggen.
Jag lät barnen sköta all dekor vilket blev väldigt mysigt, men kanske inte passande för en "vanlig" blogg. Vilken tur att det här inte behöver vara en sån då. Jag tycker det viktigaste är att barnen är delaktiga, inte att resultatet blir snyggt :)

Vi skrev upp en del saker men kommer få fylla på. Kanske ni har något tips på saker vi ska skriva på vår lista? 




Gud va mysigt och så fin den blev! Roligt att ha den uppe och kika på ända fram till jul :)

2018-10-12 // 14:15:23
» Leena

Var länge sen jag kollade bloggar nu och saknade en gilla-knapp (skrattade lite åt mig själv*). Tycker det är så mysigt att du bloggar om vd du gör med barnen...det ger din blogg det där lilla extra och som inte gör att den blir en i mängden :-)

Svar: åh vad glad jag blir :D
arildsdottir.blogg.se

2018-11-01 // 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback