» you cant fight christmas

Nu har jag börjat mina jul-films-maraton vilket innebär att jag från nu till jul kommer se så mycket julilm jag kan så ofta jag kan det.
Jag har ju såklart mina favoriter men allra roligast är att hitta nya filmer tycker jag.
Igår såg jag på en film som finns på netflix och som heter "you can't fight christmas".
Den var bra, inte i särklass superspeciell och lite förutsägbar men precis som jag ville ha det en sen kväll för att skapa lite julkänsla.
Den handlar om en tjej som jobbar som designare typ och som varje år har i uppdrag att ställa iordning ett hotell för julen. Plötsligt blir det förändringar och hon måste kämpa för julens skull. Och så lite kärlek på det. Typ :) 

Se den vettja! Men ha i åtanke att den inte är liksom topp tio material :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback