» årets första "vanliga" julmust!

Japp, så är det!
Min underbara mamma hade hittat den här flaskan på Ica Maxi och köpte hem den till mig.
Eftersom jag och barnen är ensamma hemma ikväll så passade vi på att mysa och smaka.
Och alla är nöjda! 
Mest jag tror jag :D 

Har julmusten kommit till butikerna hos er än? 




» Carro

Har hittills bara sett Zeunerts, längtar efter apotekarnes!

Svar: ja den är bäst :)
arildsdottir.blogg.se

2019-10-02 // 07:05:55

Julmust har jag sett i någon affär men inte köpt ännu. Känns som att det är dags att köpa årets första snart. :)

2019-10-02 // 19:53:12

Julmust har jag sett i någon affär men inte köpt ännu. Känns som att det är dags att köpa årets första snart. :)

Svar: ja eller hur!
arildsdottir.blogg.se

2019-10-02 // 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback