» Myssöndag hemma



Igår hade jag en riktigt julig dag hemma. Jag tände en massa ljus, lyssnade på julmusik och pyntade och pysslade i huset rent allmänt.
Det är så skönt att ha sånna dagar ibland när veckorna är fulla med stress och jobb - man behöver kontrasten och jag är nog en av de människor som behöver den lite mer än andra.
I vår familj brukar vi alltid baka pepparkakor ihop någon gång innan 1:a advent, så det kunde jag liksom inte göra igår, men jag köpte en färdiggjord deg på konsum och fixade och trixader ihop en plåt iallafall.
Bilden är tagen innan det åkte in i ugnen och jag kan bara säga att degen är lika god som den ser ut!
Efteråt prydde jag dem med kristyr och hängde upp dem på lite olika ställen i köket - men det får ni se en annan dag! Lite för mörkt för att ta rättvisa kort på det nu :)

LOVE



Åh! Pepparkakor!



2010-11-15 // 21:59:13

Åh! Pepparkakor!



2010-11-15 // 22:10:03

Åh, pepparkakor! Fast jag hade nog inte klarat av att hänga upp dem. Hade troligen ätit upp dem istället ;)



Sv: Hoppas verkligen du gör det :) För mig blir det första gången i år och jag har höga förväntningar!

2010-11-16 // 00:26:57

Kul att du vill vara med och tävla om 50 kr i presentkort :D vinnaren publiceras nästa måndag :)



Görs idag? =D

2010-11-16 // 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback