» Andra advent!

Tänk, det är redan andra advent! tiden går så fort och man hinner inte med hälften av allt man vill göra. Men tack och lov ger de tända ljusen och luccebullarna lite mer ro i tillvaron och man får väl försöka tänka att det är det som är det viktiga med julen, att njuta av dem små och underbara jultingen :) hur firar ni andra advent? :)


Vi firar andra advent med att baka och göra iordning vårt pepparkakshus. I år är ett konstigt år för mig för jag har hunnit baka och laga mycket av det jag tänkt (det som kan göras långt innan) och köpt alla julklappar och slagit in dom flesta. Ändå blir jag lite stressad när jag tänker på att julen snart är här. Väldigt konstigt för jag brukar aldrig vara stressad i vanlig fall och då är jag aldrig klar så här tidigt

2011-12-04 // 12:13:08

Jag har bakat både saffransskorpor och saffransmuffins :) Ikväll blir det pepparkaksbak med en kompis.

2011-12-04 // 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback