» body shop adventskalender

Jag har läst på flera andra julbloggar att ni redan påpekat detta, men det är aldrig försent att nämna detta igen känner jag :)
för alla som gillar the body shop, finns en adventskalender dem ger ut varje år, fullspäckad med underbara godheter från deras sortiment!
Den finns i tre prisklasser, så fler människor ska kunna ta del utav den, och det tycker jag är smart. :) Jag har faktiskt haft den i två år nu, och tycker den varit underbar!
Det är antingen "luxury" för 800 kr
Deluxe för 1000 kr
eller ultimate för 1200 kr
Man kan ju bara sukta efter dem :)


Skulle såå gärna vilja ha en, men plånboken hindrar mig. Varför måste de vara så dyra?

2011-11-10 // 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback