» chokladkalendrar

Jag har alltid genom mitt liv haft en förkärlek för adventskalendrar, och i synnerhet chokladkalendrar. Det kan bero på spänningen i att varje dag få öppna ett nytt paket/lucka, eller det faktum att choklad är sjukt gott, jag vet inte, men så är det. Såg när jag var på wollys senast att dem nu har börjat sälja sin kalendrar, och mitt ha-begär växte sig startk! dem är ju inte så dyra där, så risken finns att man kanske köper två :P Det finns ju massa andra också, med olika motiv och även olika choklad.

 

Tänk er tillexempel den här kalendern från http://www.julklappar.nu

Den ser ju helt underbar ut!

Brukar ni ha chokladkalendrar hemma ? :)



Jag har inte haft en chokladkalender sen jag var liten, men i år ska jag nog minsann köpa en :)

2011-11-08 // 14:27:25

Chokladkalendern nedanför såg heeelt okej ut för min del. SKulle inte tacka nej till att få smaka på en sån chokladbit varje morgon!



sv: Mja, jag bor en bit utanför Uppsala, men åt andra hållet. Var på julmarknaden i Österby i år och smakade på den då.

2011-11-09 // 18:10:32

Den nedersta såg väldigt rolig ut, jag har en chokladkalender till dottern

2011-11-09 // 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback