» herrljunga glöggprovarlåda

I går var det ju fars dag, och då passade jag på att ge min pappa ett paket som jag mest av allt skulle velat ha själv. Det väldigt komiska med det hela var samtalat medan han öppnade paketet.
Pappa: Så det är något som är typiskt dig?
Jag: Japp
Pappa: då är det säkert glögg, för du älskar ju glögg. är det något jag behöver?
Jag: det är något som alla behöver!
Pappa: då har det definitivt något med julen att göra, för det tycker du ju att alla människor behöver mer av.
Och mycket riktigt, det här fina glöggpaketet från herrljunga fick han :)
Alldeles perfekt att öppna en flaska varje advent, och smakerna verkar riktigt fina också! jag vet att han ser mest fram emot den med chili och mandarin smak, men jag för min del kan nog tänka mig den där med choklad också...


perfekt :)

2011-11-14 // 17:19:03

haha vad roligt :)

2011-11-14 // 17:31:32

Vilken bra farsdags present

2011-11-14 // 17:53:30

Vilken bra present. :)



Kram

M I N D I



Pst....

Du vet väl att vi kör TJUVKIK på Julswappsbloggen nu:

http://julswappen.blogspot.com/

Om du inte redan har lagt upp det så hoppas jag att vi får se din tjuvkik det närmaste. :)

2011-11-14 // 20:36:55

Det låter som din far känner dig väl :) Kul och mysigt!

2011-11-14 // 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback