» This Christmas

Jag tycker det är dags att börja kolla igenom lite julfilmer nu igen, och den första som jag tittat på i år blev "this christmas".

Filmen handlar om en stor familj som för första gången på 4 år ska fira jul tillsammans, och självfallet har en hel del hänt sen senast dem träffade varandra.
Jag tyckte om filmen, faktiskt, den var charmig och hela grejjen med en stor familj som ska fira jul ihop var i min smak totally. Men däremot är jag lite besviken på att det var så lite jul i den, man fick se lite julmat och snö och så men det var ju knappast som "ett päron till farsa firar jul" eller liknande. Värd att se, men förvänta er inte för många julkänslor :)


Jag känner igen den där! Hm... kanske blir att se =)

2011-10-06 // 14:18:10

Det är ju för mig bara så att "Ett

päron till farsa firar jul" är den bästa julfilmen ever! Och sen kommer "Tomten är far till alla barnen"! :)

2011-10-18 // 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback