» Te adventskalendern 2013


För ett tag sedan blev jag tipsad om den här hemsidan, http://www.teadventskalendern.se , där man kan köpa en adventskalender innehållandes Te. Det tycker jag är en riktigt rolig grejj, dels för att te i jultid på något sätt är så rätt, och sen är det ett rätt så nyttigt och "nytt" sätt för mig att ha en adventskalender liksom.
Den kostar 245 kr och det tycker jag den är värd, jag kommer nog testa den iallafall :)
 
På deras hemsida står det:
 
Te-adventskalendern innehåller 24 st kvalitetsteer av lösvikt. Varje sort är portinsförpackad så att det räcker till en kopp starkt te eller två lite svagare.
6 sorter av 24 är ekologiska.
Sorterna varieras mellan röda-, gröna-, svarta-, gula- och örtteer.
 


Hej! Lägg gärna till din blogg i topplistan på http://julklappstips.me/jultoppen

Svar: absolut! :)
Johanna

2013-10-09 // 22:41:12
» Liza

Jag är också riktgt sugen på den här kalendern! Jag har gjort en till min man så jag kan förtjäna en sån här efter allt slit med hans, haha

2013-10-10 // 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback