» Lite från London på fönstret...

Vi var ju i London i 3 dagar, och snacka om mycket intryck vi fick.
Vi hade valt att inte lägga så mycket pengar på just saker att köpa, utan mest på upplevelser, god mat och minnen på det sättet. Det är verkligen inget jag ångrar idag när jag tänker tillbaka på allt vi kunde göra.
MEN, såklart handlade vi litegrann och en såndär liten billig sak vi köpte var dekorationer att ha på fönstret för 1 pund.
Dom går att tvätta av och flytta på och jag tycker faktiskt som är barnsligt söta.

Vi köpte också en adventskalender med supergod choklad! Jag har aldrig sett Den i Sverige så jag kunde inte låta bli den. Ännu bättre var att det visade sig vara ett roligt julskämt bakom varje lucka också, och det hade jag ingen aning om. Men det gjorde ju det hela mycket bättre iallafall :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback